.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قسمت اول / بازخوانی یک پرونده عمرانی؛
چه بر سر بازارهای روز 11 گانه ساری آمده است؟
مردم می خواهند بدانند چه بر سر بازارها آمده و چگونه و با چه قیمت سرمایه گذار آن را فراری دادند. ما در این زمینه اطلاعات موثقی از چگونگی برخورد با پیمانکاری که آن روز شهردار در مراسم افتتاحیه خطاب به ایشان گفته بود ...
چه بر سر بازارهای روز 11 گانه ساری آمده است؟

چه بر سر بازارهای روز 11 گانه ساری آمده است؟

خبر بسیار خوشحال کننده و مسرت بخش بود:

قنبرپور شهردار وقت ساری (مرداد 1384) : 11 بازار روز مدرن سرپوشیده در ساری احداث می شود.

در سال 1384 در جلسات متعدد اعضای شورای اسلامی دوره دوم شهر ساری ، شهردار وقت مهندس قنبرپور خبر از احداث 11 بازار روز سرپوشیده در نقاط مختلف شهر ساری را میدادند. بازارها عبارتند از: 1- پارک قائم ،2- خیابان معلم جنب مخابرات، 3- خیابان شهید فرجی جنب باغ ملک پور،4- خیابان 30متری نظرزاده، 5-خیابان 20متری مخلوقی،  6-خیابان پیروزی 7-خیابان شهید قرجه ، 8- خیابان 20 متری ساوجی ،9- پیاده روی کمربندی جنوبی!! ، 10- خیابان مازیار ، 11- بلوار آزادی ترک محله!! ، بعلاوه بازار آماده شده 22 بهمن ساری .

حال به این تیتر توجه کنید:

افتتاح اولین بازار روز سرپوشیده استان به دست شهردار نمونه استان (مهندس قنبرپور) 16 مرداد 1384

این بازار در یک برنامه تبلیغاتی وسیع ، با پرواز دادن بالن و قامتی افراشته از سوی اعضای شورای اسلامی شهر ساری و شهردار و با تعریف و تمجید از مدیریت و یا بقولی پیمانکار این پروژه با حضور مردم ، مسئولین در منطقه 22 بهمن ساری به بهره برداری رسید. بازاری که دارای 96 غرفه بود. و تعداد 600 نفر مستقیم صاحب یک شغل آبرومند و 1000 نفر بصورت غیرمستقیم مشغول فعالیت شدند و همچنین مردم این منطقه از نظر خرید اجناس با کمترین قیمت و بدون حضور در مرکز شهر و ایجاد بار ترافیکی مایحتاج خویش را تهیه می کردند.

اما بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی مهر سکوت و سکون بر لبان اعضای شورای شهر بخصوص اعضای فعال آن ، مهرانفر، رمضان پور، احمدی و مخصوصا قنبرپور شهردار نمونه! آن زمان نقش بست و سالهاست که نه از بازارها خبری است و نه از پیمانکار و رفاه مردم ساری....

مردم می خواهند بعد از گذشت چهار سال بدانند چه بر سر این بازارها آمده است، سارویها می خواهند مطلع باشند مدیریت حاکم بر بازار در 22 بهمن چگونه است . آیا هنوز 600 نفر شاغل هستند یا ...؟

ما در این زمینه اطلاعات موثقی از چگونگی برخورد با پیمانکاری که آن روز شهردار در مراسم افتتاحیه خطاب به ایشان گفته بود: ( روز 16 مرداد 84 مراسم افتتاحیه) از مدیریت توانمند این مجموعه سپاسگزارم و انتظار دارم که این پروژه ها هرچه سریعتر مورد استفاده قرار گیرد.

و در همان مراسم مهرانفر ، رئیس وقت شورای شهر ساری ، خطاب به پیمانکار اظهار می دارد: کاری که در منطقه 22 بهمن ساری انجام شده است باید ماندگار بماند تا مردم از آن بهره ببرند.

در آن مراسم ویژه هر یک از اعضای شورا به صورتی می خواستند این کار بزرگ را از زحمات خویش تداعی نمایند و از سوی مدیریت بازار هدایایی شامل: قرآن و ... به اعضای شورای شهر دوم ساری اهدا گردید و آقایان شیرزاد ، محمدی کیادهی و قنبرپور هدایای خویش را تقدیم خانواده های شهدا نمودند.

ما منتظریم اعضای شورای دوم شهر ساری مخصوصا آقایان رمضان پور ، مهرانفر ، احمدی و در راس آنان شهردار وقت آقای مهندس قنبرپور بگویند چه بر سر بازارها آمده و چگونه و با چه قیمت سرمایه گذار آن را فراری دادند.

در شماره آینده وضعیت کلی بازارها مکان های واگذار شده به پیمانکار توسط شهرداری که تماما دارای معارض بوده را جهت آگاهی مردم به رشته تحریر خواهیم آورد. البته همراه با زوایای تاریک و پنهان آن که موجب فرار سرمایه گذار گریده است.
تا بعد.....

ادامه دارد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دهخدا 1 آبان 1388
چه جوریه...خوره فرار دادن پیمانکار با سرمایه گذار دارن...نمونش شهر بازی یا برج 25 طبقه اطراف میدان ولی عصر یا پروژه پردیس پزشکان با خیلی دیگه.......اسم سرمایه گذار که میاد شورای شهر تب می کنن که خدایی نکرده یکی بیاد کاریو مثل آدم انجام بده بعد مردم توقعشون بره بالا...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.